Impozitul pe drumuri, asigurarea si revizia tehnica achitate pana in octombrie 2017.
18.11.2016 - a fost vopsita integral din cauza ca avea multe zgarieturi de la exploatare.
Este o masina care real trece de 500000 km fara nici o problema, in timp ce altele cu greu la 200000 km ajung.
https://www.youtube.com/watch?v=hYe3u-0nVeQ
Consum ca la diesel (in bani). Motorul e mai puternic si mai simplu (atmosferic) ca la diesel - fara turbina / compresor (389 cai putere). Instalatie LPG (gaz) custom cu doua reductoare puternice (fiecare raspunde de cate 4 cilindri din cei 8).
Editie SUA.
Stiai ca?
1. Toate cele facute pentru America sunt de fapt made in Japan.
2. Pentru Statele Unite este o singura completatie: full.
3. Facut utilizand piese speciale pentru Land Cruiser cu durata de viata de 25 de ani.
4. Are foarte putine in comun cu Sequoia sau Tundra.
5. Sunt cele mai rezistente din segment. E topul de gama la Toyota pentru categoria SUV.
*Completatie maxima:*
scaune piele (reglabile electric si cu memorie pentru sofer), incalzire la scaune si in fata si in spate (care se culca - comod pentru distante lungi), senzor lumina, dvd changer, JBL sound din uzina cu 14 boxe si subwoofer. GPS, priza de 110 V, frigider, bluetooth, multimedia system cu monitor pentru pasagerii din spate cu remote control. Keyless Go. Clima pe 4 zone. Cruise control. Optiuni are foarte multe.
Am si cauciucuri de iarna Nokian Hakkapeliitta R2 SUV cu care am umblat doar un sezon.
DE CE anume acest model?
Deoarece in intretinere este mai ieftin decat versiunea dupa restyling care poate fi pe suspensie pneumatica si are optica mai scumpa. Comparativ cu Lexus LX570 are putine lucruri in minus - nu are senzor de ploaie, memorie scaune la pasager, portbagaj electric, lumini xenon. Insa e mult mai ieftin in intretinere.
De ce NU Diesel?
Motoarele diesel in general sunt motoare pretentioase. Necesita incalzire (si in cazul existentei turbinei si racire) inainte si dupa o...