Cum am vândut un iPhone - caz real cu instrucțiuni concrete

26 мар 2024
1 469

De ce unii oameni vând ușor și rapid produse pe 999, în timp ce altora le ia mult timp să găsească un cumpărător? Recent, am realizat un experiment, pentru a obține o experiență personală de vânzare, ca să o putem împărtăși concluziile cu voi. 


Ce și cum?

Oricine poate vinde produse rare și „super întrebate”. Noi însă am ales varianta dificilă și am decis să găsim cumpărătorul pentru un iPhone. Acesta e unul din produsele cu cea mai mare concurență pe 999. Există un număr mare de anunțuri similare, de aceea, pentru vânzători, e important să își prezinte și să își promoveze eficient dispozitivul.

E necesar de reținut că nu există o rețetă unică de vânzare reușită. Pentru diferite categorii se potrivesc diferite instrumente de promovare. Dar dacă testați și experimentați regulat cu modalitățile de promovare, veți obține rezultatele de care aveți nevoie. Noi am reușit, iar acum vă vom spune cum am făcut-o.

Pasul #1: Creați un anunț atractiv

Am plasat anunțul în categoria potrivită - "Aparate telefonice și gadget-uri". În acest scop, am realizat o descriere detaliată și am adăugat mai multe fotografii calitative. Pentru ca iPhone-ul nostru să fie mai ușor de găsit printre alte telefoane, am adăugat etichete și am folosit filtrele necesare.

Anunțul s-a primit clar și atractiv, ușor de găsit prin căutare sau în cadrul unei categorii - ne-a rămas doar să așteptăm.

Și ce credeți? Nimic! După o săptămână, rezultatele nu au fost mulțumitoare: anunțul nostru a fost accesat doar de aproximativ 60 de ori; de două ori a fost adăugat în favorite, dar nimeni nu a decis să ne scrie sau să ne sune. Existau prea multe produse similare. Trebuia să devenim mai vizibili decât ceilalți vânzători de iPhone.

Pasul #2: Start promovării

În cazul nostru am ales pachetele de promovare. De ce? 

În primul rând, cu ajutorul lor puteți rula un booster și autorepublicările împreună, obținând astfel o reducere de 30-40% pentru instrumente. În al doilea rând, cu acest duet, algoritmii 999 plasează anunțurile pe locurile cele mai profitabile și oferă cea mai precisă republicare în orele de vârf, când sunt cei mai mulți cumpărători în categorie. Pentru mai multe informații, — click aici.

Pentru a compara cum funcționează diferite pachete de promovare în categoria noastră, am difuzat două anunțuri identice cu același produs, dar cu pachete de promovare diferite - Lite și Turbo.

Pasul #3: Comparați și selectați ce funcționează mai bine

Într-o săptămână, pachetul Lite ne-a adus peste 14.000 de vizualizări. Rezultate de poveste, nu?!

Ca să justificăm reușitele am adăugat în articol și statisticile obținute. Numărul de vizualizări arată de câte ori „s-a ivit” anunțul în câmpul vizual al unui potențial cumpărător —în scroll-ul feed-ului, în recomandări, adică în cele mai vizibile locuri de pe site. Am fost observați de către utilizatori, pentru că am primit 234 de clickuri.

În total, acest pachet ne-a adus 594 de vizualizări și 18 adăugări în favorite. În media am avut aproximativ 60-70 de vizualizări pe zi. 15 persoane cointeresate ne-au lăsat mesaje pe 999.  Bineînțeles, printre acestea se aflau și „revânzători” care ofereau prețuri extrem de mici. De asemenea, au fost și escroci care au încercat să ne convingă să mutăm conversația pe Viber sau WhatsApp. Nu fiți niciodată de acord să treceți pe alte aplicații de mesagerie pentru a vinde produsele de pe 999 - poate fi periculos!!

Așadar, pachetul Lite a funcționat. Cu toate acestea, din cauza concurenței foarte mari din categoria noastră, nu a reușit să deschidă potențialul maxim al anunțului.

Pachetul Turbo a funcționat diferit. Boosterul și republicările sale au adus peste 22.500 de vizualizări și 406 clickuri. 

Acordați atenție indicatorului CTR (click-through rate). Acesta este raportul dintre numărul de clicuri pe un anunț promovat și numărul de vizualizări, iar cu pachetul Turbo, monitorizăm o creștere a acestui parametru.

În total, pachetul Turbo a adus anunțului nostru 988 de vizualizări (aproximativ 130 pe zi) și 35 de adăugări în favorite. Am fost contactați de aproximativ 25 de persoane, ba chiar am primit și un apel telefonic - o reușită excelentă în „era corespondenței”. Iar una dintre aceste persoane a ajuns să ne cumpere iPhone-ul.

A fost nevoie de 9 zile pentru a realiza vânzarea, iar rezultatele necesare au fost obținute datorită promovării. Concluziile noastre sunt certe: pachetele funcționează. Atât Lite, cât și Turbo au făcut ca anunțul nostru să fie mult mai vizibil și, deși am ales o categorie atât de dificilă, am reușit să obținem rezultate, și să facem vânzarea.

Bineînțeles, o vânzare de succes este alcătuită dintr-un complex de componente. Ea este influențată de cererea pentru produs, de promovare bine concepută, de stabilirea filtrelor, alegerea categoriei, și de preț. Cu toate acestea, pachetele de promovare reprezintă puterea care va face ca oferta dvs. să fie mai vizibilă pe fundalul celorlalte anunțuri. Încercați! Conectați pachetele de promovare și convingeți-vă singuri.