O nouă etichetă pe 999 pentru perioada reducerilor “Black Friday”

21 ноя 2022
860

Perioada reducerilor se apropie, iar asta presupune că utilizatorii care-și vând produsele sau își promovează serviciile pot utiliza o nouă etichetă pentru a atrage atenția cumpărătorilor.


Pentru cine este disponibilă această etichetă?

Această etichetă este disponibilă pentru toți utilizatorii 999, care își plasează anunțurile în orice categorie.

Cum activez eticheta “Black Friday”?

Eticheta “Black Friday” poate fi activată din cabinetul personal, sau din setările de pe pagina anunțului propriu-zis.


Care sunt avantajele etichetei “Black Friday”?

Presupunem că aveți un produs care de mult timp încercați să-l vindeți și nu vă reușește. Scădeți prețul, adăugați eticheta Black Friday, iar persoanele care s-au abonat la notificările despre produsul dvs, sau sunt în căutarea unui produs asemănător, vor fi mai predispuși să cumpere produsul. Mai mult, noua etichetă este roșie, iar conform studiilor, roșul încurajează cumpărătorii să facă o achiziție, fiind o culoare call-to-action. 

De asemenea, este o oportunitate unică de a fi cu un pas înaintea concurenților. Pentru că prin amalgamul de anunțuri, va fi mai simplu pentru cumpărători să observe un anunț cu etichetă, decât unul fără.

Activați eticheta “Black Friday” și sporiți-vă vânzările!

Cât costă?

Eticheta pot fi activată timp de 1, 3 sau 7 zile. Costul unei Etichete pentru 1 zi este de 1 leu. Deci, dacă doriți să activați o etichetă timp de o săptămână, va trebui să plătiți pentru 7 zile, iar dacă pentru 3 zile - 3 lei.


Când este recomandat să utilizați această etichetă?

Eticheta poate fi utilizată cu câteva zile înainte de reducerile anunțate de magazine. Mai mult, puteți o puteți folosi, atunci când vreți să vă vindeți produsul cu reducere, în orice sezon.

Ce este Black Friday?

Termenul Black Friday  este asociat unei zile la finalul lunii noiembrie, în care magazinele scot la vânzare produse cu prețuri mai scăzute față de restul. Acest prilej atrage, un val nemăsurat de cumpărători, care aproape că golesc rafturile. Dar asta nu se rezumă doar la magazine fizice, dar și la cele online. 

Multe dintre magazinele online, oferă reduceri atractive, livrare gratuită, tombolă sau cadouri. De fapt, cu cât reducerile sunt mai atractive, cu atât mai cunoscut devine magazinul.

Pe locuri, fiți gata, start activării etichetei “Black Friday”