Anunțul este expirat.

Call center operator

Cerinte: - persoana organizata, riguroasa, analitica, dinamica, flexibila; - bune abilitati de comunicare telefonica, negociere si gestionare a relatiilor comerciale; - orientare catre indeplinirea obiectivelor si prioritizarea activitatilor; - cunoasterea limbii engleze este obligatorie la nivel conversational. Responsabilitati: - prospecteaza piata de profil, monitorizeaza si actualizeaza baza de date cu principalii furnizori (curenti sau potentiali); - mentine si dezvolta relatia cu furnizorii in vederea unei bune colaborari; - identificarea de noi oportunitati de crestere a numarului de furnizori; - negocierea termenilor si conditiilor de colaborare cu fiecare furnizor in parte conform politicii companiei; - urmarirea evolutiei colaborarii cu fiecare furnizor in parte din portofoliul sau. Beneficii: - training-uri specifice activitatii; - bonusuri de performanta; - posibilitati de dezvoltare profesionala si personala. Asteptam CV-urile dvs. la adresa de e-mail: hr.us@inbox.ru, cu specificarea pozitiei pentru care aplicati.
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul joblist.md

Descriere

  • Salariu, de la 9 000 lei
  • Orarul de lucru Full time

Limbi străine

  • Română
  • Rusă
  • Engleză

Competențe

  • Învățământul Medii
  • Experiență Fără experiență

Date de contact

  • Persoana de contact Ion