Anunțul este expirat.

Șef al direcției consolidarea reglementării și autorizării financiare

Banca Națională a Moldovei (BNM), în calitate de bancă centrală a statului, are următoarele domenii de activitate de bază: politica monetară și piețe financiare, stabilitatea financiară, supravegherea băncilor, sisteme de plăţi și operațiuni cu numerar.
Scopul general al postului: - Organizarea și conducerea activității Direcției consolidarea reglementării și autorizării financiare. Principalele atribuții: - Organizarea și conducerea activității direcției; - Examinarea și generalizarea rezultatelor activității direcției, precum și înaintarea propunerilor pentru perfecționarea, la necesitate, a activității direcției; - Familiarizarea cu cadrul normativ autohton (primar și secundar) și cu cadrul normativ european aferent domeniilor reglementării și autorizării activităților financiare; - Examinarea proceselor de reglementare și autorizare a entităților cu activitate financiară; - Înaintarea, după caz, a propunerilor de îmbunătățire a cadrului normativ autohton aferent domeniilor de activitate a direcției; - Examinarea, în linii generale, a documentelor (scrisorilor) venite în direcție de la alte subdiviziuni ale BNM, alte organizații, autorități publice, ministere de resort, organizații financiare internaționale, etc. - Cerințe minime obligatorii: - Studii superioare în domeniul economiei cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare (aplicabil pentru studiile obținute în Republica Moldova) în cazul unui calificativ mai mic de 8, condiția se consideră a fi întrunită dacă candidatul are o experiență în domeniul solicitat de minim 5 ani; Pentru persoanele cu diplome de studii obținute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obținute în țara și/sau instituțiile de învățământ respective; - Experiență de minim 3 (trei) ani în domeniul financiar; - Cunoștințe tangente actelor normative ale Republicii Moldova ce țin de activitățile aferente atribuțiilor de autorizare și reglementare a activităților sectorului financiar; - Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator și cunoașterea aplicațiilor MS Word, Excel și Power Point; - Competențe lingvistice: cunoașterea fluentă a limbii române, ruse (citit/scris/vorbit), iar a limbii engleze va constitui un avantaj; - Competențe: gândire o...
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul joblist.md

Descriere

  • Orarul de lucru Full time

Limbi străine

  • Română

Competențe

  • Învățământul Superioare
  • Experiență 3-5 ani
  • Specializare Altă

Date de contact

  • Persoana de contact Resurse umane
  • Email resurse.umane@bnm.md

Subcategorie