Anunțul este expirat.

Office-manager

Responsabilităţi principale: Dezvoltarea procedurilor interne pentru documentarea activităţilor organizaţiei; Gestionarea documentelor, dosarelor; Înregistrarea documentelor de intrare şi ieşire; Procurarea materialelor necesare pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul organizaţiei; Preluarea apelurilor telefonice si efectuarea legaturilor telefonice cu interiorul/exteriorul; Intampinarea vizitatorilor (beneficiari, furnizori, clienti etc.); Gestionarea corespondentei si a documentelor primite prin posta, fax si email (preluare, inregistrare, arhivare, sortare, verificare, distribuire); Organizarea de evenimente Traducerea rapoartelor şi a altor documente; Alte activităţi ce ţin de administrarea şi organizarea activităţilor în cadrul organizaţiei. Calificări: Studii universitare; Cunoaşterea limbilor: Româna, Rusa, atît vorbit, cît şi scris. Cunoașterea limbii engleze este un avantaj; Cunoaşterea calculatorului, în particular Microsoft Word, Excel, şi Power Point, căutarea online, şi managementul datelor. Abilităţi de comunicare şi de lucru in echipa; Abilităţi de organizare şi de prezentare; Experienţă în domeniu va fi considerată un avantaj. Condiții: Program de muncă: Luni-Vineri, de la 09:00 pînă la18:00 Angajare oficială. Pachet social. Salariul motivant stabilit în urma interviului. La interviu vor fi invitate persoanele, selectate în baza concursului de CV-uri. Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul cu fotografie la adresa de e-mail: info@flc.md.
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul joblist.md

Descriere

  • Orarul de lucru Full time

Limbi străine

  • Română
  • Rusă

Competențe

  • Învățământul Superioare
  • Experiență Până la 2 ani

Date de contact

  • Persoana de contact Cojocaru Cristina
  • Email info@flc.md