Data actualizării: 28 mar. 2019, 9:41
Cerințe:
- experiență în contabilitate în domeniul alimentației publice;
- experiență în funcția de contabil șef de la 2 ani
- capacitatea de a organiza activitatea departamentului
- cunoașterea legislației muncii, actelor normative care stabilesc cerințele față de activitatea economico-financiară.
- cunoașterea bazelor tehnologiei de producție, fişele de calcul;
- Microsoft Office, Excel, Word, – utilizator experimentat, buna stăpânire a Programului 1С: Contabilitate 8
- Cunoașterea limbilor: Română, Rusă
Atribuţiile de serviciu:
- Ținerea evidenței contabile a activității economico-financiare a companiei;
- Evidența valorilor materiale (intrări, ieșiri, transfer, casare, inventariere).
- Evidența documentației primare.
- Evidența fiscală.
- Controlul și evidența circulației bănești
- Evidența decontărilor reciproce
- Elaborarea și prezentarea raporturilor interne și externe
- Efectuarea confruntării datelor contabile.
- Elaborarea și prezentarea raporturilor fiscale
- Decontarea salariilor și evidența timpului de muncă;
- Ținerea registrului de casă și a cărții mari, a actelor bancare.
- Respectarea secretului comercial și profesional.
Calități personale: Responsabilitate, disciplină, competență, promptitudine, sociabilitate, perseverență.
Noi oferim:
- salariu decent;
- condiții de muncă favorabile;
- perspectivele de carieră
- pachetul social complet.
Rugăm să expediați CV cu foto pe е-mail: hr.blinoff@gmail.com cu indicarea funcției.
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul
joblist.md Descriere
- Orarul de lucru Full time
Limbi străine
Competențe
- Învățământul Superioare
- Experiență 2-3 ani
- Specializare Altă
Date de contact
- Persoana de contact HR
- Email hr.blinoff@gmail.com