Data actualizării: 1 iun. 2019, 21:24
Companie Remote30 s.r.l
Locul de munca: Chisinau
Limbi straine: Italiana
Nivel de experienta: Student / Entry-Level/Primii 3 Ani Exp
Tip job: Full time sau Part time
Orar: 09:00 - 21:00
Departament: Relatii clienti / Call center Telecomunicatii/ Suport Tehnic
Descrierea jobului:
Ofera suport tehnic conform procedurilor de lucru;
Gestionarea problemelor level 1 si level 2 pe parte de retelistica.
Crearea si gestionarea ticketelor in baza problemelor semnalate de client.
Contactarea tehnicilor sau a clientilor pentru confirmarea rezolvarii problemelor si/sau pentru a cere mai multe informatii;
Asigurarea suportului telefonic al tehnicilor sau direct a clientilor.
Analizeaza si rezolva toate incidentele raportate in aria sa de competenta
Beneficii:
Posibilitatea de a lucra într-o echipa de specialisti, cu membri care au experienta vasta în domeniu;
Mediu de lucru distractiv si profesionist.
Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala.
Candidatul ideal:
Dornic de a invata lucuri noi . Limba Italiana nivel mediu/avântat
Atentie la detalii, spirit de initiativa.
Abilitate de comunicare orala Si scrisa.
Atitudine pozitiva, plina de energie, proactiva;
Asteptam CV pe Mail.
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul
joblist.md Descriere
- Salariu, de la 400 €
- Orarul de lucru Full time
Date de contact
- Persoana de contact Inga Serban
- Email ingaserban@gmail.com
Competențe
- Învățământul Medii de specialitate
- Experiență Până la 2 ani
- Specializare Operator suport tehnic