Produsele se vând foarte greu pe 999. Ce e de făcut?

24 ноя 2022
324

Cum combinăm serviciile pentru a avea vânzări rapide pe 999? Am adunat cele mai bune combinații pentru care vă ajută să intrați în cei 20% vânzători cu anunțuri care vând în cel mai scurt timp posibil.


E nevoie ca anunțul dvs. să fie accesat, în medie, de 20-91 ori ca să primiți un apel sau un e-mail.

 

De ce depinde numărul de vizualizări necesar pentru apel sau mesaj?

1.  Cererea pentru produsul respectiv. 

2. Prețul produsului.

3. Numărul de concurenți.

4. Condițiile necesare pentru achiziție.

De aceea, pe 999 există categorii precum «Transport», «Imobiliare», «Mobilă și interior», «Îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii», «Animale de companie și plante», unde este nevoie de 30-60 de accesări pentru fiecare apel/mesaj. Pentru că în aceste categorii:

— achizițiile sunt costisitoare / necesită eforturi interne;

— sunt mulți concurenți, ceea ce presupune o varietate de opțiuni;

— decizia de a cumpăra necesită mult timp: de la câteva zile la câțiva ani.

Cum motivăm clienții să ia o decizie mai repede?

Combinați serviciile de promovare. Circa 80% dintre concurenții dvs. folosesc același serviciu de promovare – Republicare automată sau Booster. Dacă folosiți o combinație, puteți intra în cei 20% dintre utilizatorii ale căror produse sunt vândute în 2-3 zile.

Ce avantaje oferă Republicarea automată / Republicarea?

1 actualizare pe zi în orele de vârf (10:00 -12:00, 19:00 - 21:00)Х1,8 vizualizări*.

3 actualizări pe zi în orele de vârf – Х5,4 vizualizări.

5 actualizări pe zi în orele de vârf – Х9 vizualizări.

* În funcție de categorie. Pentru a verifica câte vizualizări puteți obține în categoria dvs. în funcție de timp, activați tariful Pro sau Premium.

Ce beneficii oferă BOOSTER?

Anunțurile sunt afișate nu numai în categoria lor, ci și în cele mai vizualizate părți ale site-ului. Și plătiți nu pentru afișări, ci pentru clicuri pe anunțuri.

CTR sau rata de clic în dependență de locul afișării:

1. În blocul cu recomandări — de la 1,8% CTR

2. Pe pagina categoriei — de la 1% CTR

3. În lista cu anunțuri — de la 1,5% CTR

4. În rezultatele căutărilor — de la 3,7% CTR

Anunțul dvs. este afișat în toate aceste locuri, în alternanță cu alte anunțuri. Astfel, primește toate vizualizările și click-urile posibile.

Ce afectează CTR-ul Booster?

Cât de calitativ e anunțul dvs. și cât de relevantă este oferta dvs. pentru cererea cumpărătorului. Așadar, verificați titlul, fotografia și descrierea.

Ce oferă Eticheta?

Cu o etichetă atractivă puteți transmite imediat clientului că anunțul dvs. merită văzut. Etichetele diferă de la o categorie la alta.

Perioada de utilizare a etichetei o puteți alege singuri — 1 zi, 3 zile, 7 zile.

Potrivit interviurilor, eticheta adaugă de X2,5 ori mai multe vizualizări.

Care sunt avantajele Ramei/Animației?

Puteți adăuga o ramă colorată la anunț, iar fotografia principală o puteți face dinamică.

Astfel, obțineți de X1,2 ori mai multe clickuri pe anunț.

 

«E costisitor să promovezi un anunț»

E adevărat?

Utilizatorii noștri spun adesea: «Vreau să câștig bani din anunț, nu să cheltui bani». Suntem de acord, pentru asta există site-ul 999 – ca să câștigați. Dar nu uitați că vânzarea este întotdeauna o investiție pe care o puteți include oricând în prețul produsului. Așa e cel mai rezonabil.

 

«Serviciile nu sunt eficiente»

Atunci când plasați un anunț pe 999, luați în calcul cererea pentru produsul respectiv. Dacă vindeți un produs popular și la mare căutare, anunțul dvs. va atrage rapid cumpărători.

Dar nu contează doar valoarea anunțului în sine. Vânzările rapide mai sunt influențate și de:

1. Numărul de concurenți din categoria / regiunea dvs. și ofertele lor.

Cu cât mai multe opțiuni are un cumpărător, cu atât mai mult timp are nevoie ca să ia o decizie. Depinde de dvs. să faceți tot posibilul ca, atunci când aceștia iau decizia, să vadă anume anunțul dvs., nu pe ale concurenților.

2. Calitatea anunțului: fotografii, descrieri, categoria relevantă.

Țineți cont nu doar de produsul dvs., ci și de modul în care îl prezentați. Fotografii nereușite, titlu neinformativ, brand neafișat, descriere de două cuvinte, categorie greșită, etichete nerelevante – și anunțul dvs. nu va interesa cumpărătorii.

Verificați dacă anunțul dumneavoastră este eficient: Secretele anunțului perfect care te agață

Se poate de combinat serviciile?

Depinde de scopul dvs.

1. Să vindeți cât mai repede posibil. 

Republicare/Republicare automată de la 5 actualizări pe zi + Booster.

2. Să ieșiți în evidență printre concurenți. 

Republicare automată/Republicare de la 3 actualizări pe zi + Etichetă sau Republicare automată/Republicare + Ramă/Animare.

3. Să atrageți din când în când atenția cumpărătorilor la produsul dvs. 

Republicare automată / Republicare o dată pe zi + Ramă / Etichetă.

Nu uitați că numărul de actualizări pe zi depinde de categorie! Dacă publicați în Transport sau Imobiliare, are sens să măriți numărul de actualizări. Traficul este mare, la fel ca și numărul de concurenți care publică în aceste categorii. Mai multe despre setări găsiți aici.

Ce v-ar mai putea fi util: Care este cea mai bună modalitate de a configura republicarea automată pentru categoriile „Transport” și „Imobiliare”?