Anunțul este expirat.

Expert principal responsabil de achiziții publice

Banca Națională a Moldovei (BNM), în calitate de bancă centrală a statului, are următoarele domenii de activitate de bază: politica monetară și piețe financiare, stabilitatea financiară, supravegherea băncilor, sisteme de plăţi și operațiuni cu numerar.
Scopul postului: - Achiziția de bunuri, lucrări și servicii pentru necesitățile BNM, în strictă conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare. Obiectivele postului: - organizarea și realizarea sarcinilor în modul în care să aducă plus valoare sporită misiunii BNM; - aplicarea calităților de onestitate, integritate, profesionalism, competență și eficiență sporită; - contribuirea la asigurarea unui mediu constructiv, progresiv și amiabil de conlucrare în cadrul Direcției, cu subdiviziunile BNM și persoanele terțe relevante (juridice și fizice); - gestiunea eficientă a timpului de muncă, organizare și responsabilitate sporită; - dezvoltarea profesională continuă; - formularea de propuneri/soluții întru asigurarea legalității și eficienței activității; - transferul rezultativ al cunoștințelor specifice activității sale către alți funcționari ai direcției. Principalele atribuții funcționale: - Exercită atribuțiile de secretar al grupurilor de lucru pentru achizițiile publice încredințate, astfel încât activitatea să fie orientată spre rezultate și preponderent achizițiile derulate și finalizate să nu atragă după sine contestații. - Asigură elaborarea, coordonarea, semnarea și înregistrarea contractelor de achiziție, precum și a acordurilor adiționale, încheiate între BNM și terți. - Ține evidența realizării achizițiilor, arhivează dosarele de achiziție și exercită controlul executării conforme a contractelor în scopul raportării executării Planului anual de achiziții al BNM. - Veghează aplicarea corectă a cadrului normativ național și intern de gestiune a activităților privind achizițiile publice în BNM. Cerințe minime obligatorii: - Studii superioare în domeniul juridic sau economic-financiar cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare; - Experiență de minim 2 ani în domeniul achizițiilor publice; - Cunoştinţe în domeniul achizițiilor publice și să cunoască legislația în vigoare a Republicii Moldova aferentă achizițiilor publice;; - Cunoștințe...
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul joblist.md

Descriere

  • Orarul de lucru Full time

Limbi străine

  • Română
  • Engleză

Competențe

  • Învățământul Superioare
  • Experiență Până la 2 ani
  • Specializare Altă

Date de contact

  • Persoana de contact Departamentul Resurse Umane
  • Email resurse.umane@bnm.md