Anunțul este expirat.

Expert principal responsabil de decontări interbancare

Cerințe minime obligatorii: - Studii superioare absolvite cu examen de licența în domeniile financiar - economic și/sau tehnologiilor informaționale cu media generala pe anii de studii 8 sau mai mare; - Experiență de minim 2 ani în domeniul financiar – economic/tehnologiilor informaționale; - Cunoaşterea legislaţiei bancare, precum şi a celor aferente domeniului sisteme de plăţi; - Cunoştinţe de operare a calculatorului la nivel de utilizator şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor MS Word, Excel şi Power Point; - Competențe lingvistice: cunoaşterea limbii române la nivel avansat, cunoașterea limbei engleze va constitui un avantaj; - Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, învățare și dezvoltare continuă; - Disponibilitatea de a lucra pe schimburi - Alte abilități și atitudini: - o candidatul trebuie să posede abilități de comunicare eficientă verbală, în scris și capacitatea de a sintetiza informații și de a face expuneri clare, concise; - abilitatea de a se adapta la schimbări și priorități rapid, de a gestiona mai multe activități simultan cu accent pe finalizarea acestora cu impact tangibil; - o atitudine pozitivă, constructivă. Principalele atribuții: - Administrează ziua operațională a sistemului automatizat de plăți interbancare (SAPI) și a sistemului informațional de evidență contabilă (SIEC); - Efectuează deschiderea și închiderea zilei operaționale a SAPI/SIEC, verificarea reconcilierii soldurilor din SAPI cu SIEC, monitorizarea succesiunii etapelor zilei operaționale, trecerea în regim manual de la o etapă la alta în cazuri excepționale; - Efectuează monitorizarea financiară și tehnică a activității participanților în SAPI; - Execută operaţiunile aferente activităţii în SAPI în cazul lipsei Expertului principal care este responsabil de schimb (stabilirea limitelor la conturile de decontare ale participanţilor etc.); - Gestionează efectu...
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul joblist.md

Descriere

  • Orarul de lucru Full time

Limbi străine

  • Română
  • Engleză

Competențe

  • Învățământul Superioare
  • Experiență 2-3 ani
  • Specializare Altă

Date de contact

  • Persoana de contact Departamentul Resurse Umane
  • Email resurse.umane@bnm.md