Data actualizării: 25 aug. 2021, 14:56
Cerințe:
Experiență în domeniul Administrativ ( 2 ani);
Capacitatea de autoorganizare, abilități de comunicare, dicție bună, rezistență la stres, loialitate;
Cunoașterea etichetei în afaceri;
Studii superioare complete;
Cunoașterea limbii de stat și limbii ruse ;
Cunostinte avansate MS Office.
Utilizarea avansata MSOffice, navigare internet
- Responsabilitate, sociabilitate, abilităţi organizatorice;
- Capacitatea de a lucra cu termeni limită şi respectarea acestora.
Responsabilitățile principale:
Întocmirea corectă a documentației, ținerea corespondenței și realizarea convorbirilor telefonice;
Organizarea întîlnirilor și negocierilor de afaceri, recepțiilor, înregistrarea și deservirea vizitatorilor, oaspeților, delegațiilor, clienților, partenerilor;
Elaborează procesele verbale la intalnirile/sedintele prezidate de Directorul ;
Păstrează legătura permanentă între Directorul şi directorii de departamente.
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul
joblist.md Descriere
- Salariu, de la 15 000 lei
- Orarul de lucru Full time
Date de contact
- Persoana de contact Diana
- Email recruitermd111@gmail.com
Competențe
- Învățământul Superioare
- Experiență Până la 2 ani