Data actualizării: 29 iun. 2021, 10:00
Responsabilitati:
*Urmărește atragerea permanentă de noi clienți;
*Urmărește realizarea planului de vânzări lunar si anual stabilit;
*Stabilește si dezvoltă o relație profesională cu clienții organizației;
*Organizează procesele de negociere, suport a clientilor
*Răspunde pentru calitatea aprovizionării clienților și informarea clienților despre produsele noi;
*Răspunde de urmărirea încasării sumelor datorate de către clienți și de transmiterea documentelor de vânzare;
*Răspunde de întocmirea contractelor cu clientii si urmareste indeplinirea punctelor contractuale;
Cerințe:
-Studii în Management și/sau Economie.
-Cunoașterea MS Office (cunoasterea 1C si AMO CRM- constituie un avantaj);
-Experiență în vânzari B2B- minim 2 ani;
-Deținerea permisului de conducere;
-Pasibil de a face deplasări în scop de serviciu;
-Comunicare fluent în L. Romană și Rusă
-Bune abilitati de analiză și sinteză, comunicare, negociere, sârguință, pasiune.
Condiții de munca si salariu:
Salariu fix plus % din vânzări, plus sistem de bonusuri
Condiții plăcute de munca
Dezvoltare profesională cu posibilități de avansare;
Angajare oficială;
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul
joblist.md Descriere
- Orarul de lucru Full time
Limbi străine
Competențe
- Învățământul Superioare
- Experiență 2-3 ani
Date de contact
- Persoana de contact Doina
- Email hr@birolux.md