Anunțul este expirat.

Expert principal (pe durată determinată), cu funcția de gestiune proiecte și programe

Banca Națională a Moldovei (BNM), în calitate de bancă centrală a statului, are următoarele domenii de activitate de bază: politica monetară și piețe financiare, stabilitatea financiară, supravegherea băncilor, sisteme de plăţi și operațiuni cu numerar.
Scopul general al postului: - Participarea la asigurarea unui cadru unitar al organizării și gestiunii BNM sub aspect de programe și proiecte, aliniat la obiectivele strategice ale băncii. Principalele atribuții ale expertului principal: 1. Participă la implementarea și dezvoltarea guvernanței programelor și proiectelor BNM prin coordonarea procesului de inițiere, derulare și închidere a acestora, și anume: - elaborarea și comunicarea cadrului normativ și metodologic aferent gestiunii proiectelor și programelor în BNM conform metodologiilor internaționale și bunelor practici în domeniu; - coordonarea procesului de management al proiectelor și programelor, nemijlocit coordonarea procesului de inițiere, derulare și închidere a acestora; - oferirea asistenței și suportului metodologic pentru managerii de proiecte; - participarea în procesul de asigurare a calității gestiunii proiectelor și programelor BNM; - participarea la implementarea și dezvoltarea sistemului informatic de gestiune programe și proiecte; - formarea și evidența portofoliului de proiecte și programe BNM; - monitorizarea și raportarea complexă și individuală aferentă proiectelor și programelor. 2. Studiază continuu standardele și bunele practici de gestiune programe și proiecte și înaintează propuneri de implementare în cadrul BNM; 3. Examinează practicile în domeniul gestiunii proiectelor și programelor în alte bănci centrale pentru posibilitatea generalizării rezultatelor şi metodelor de lucru şi utilizarea lor în activitatea curentă; 4. Efectuează transferul de cunoștințe către salariații responsabili din alte subdiviziuni. Cerințe față de candidați: - Studii economice cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare. - Experiență de muncă în domeniul economic nu mai puțin de 2 ani (experienţa în domeniul gestiunii proiectelor va constitui un avantaj). - Posedarea cunoștințelor elementare aferente standardelor și/sau bunelor practici, metodologiilor, instrumentelor și tehnicilor de p...
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul joblist.md

Descriere

  • Orarul de lucru Full time

Limbi străine

  • Română

Competențe

  • Învățământul Superioare
  • Experiență 2-3 ani
  • Specializare Altă

Date de contact

  • Persoana de contact Departamentul Strategie, Organizare și Resurse Umane
  • Email resurse.umane@bnm.md