Responsabilități:
1. Organizarea, verificarea și îndeplinirea corectă a rapoartelor contabile;
2. Evidența și verificarea documentației contabile;
3. Elaborarea și prezentarea rapoartelor;
4. Organizarea și asigură menținerii continuă a contabilității;
5. Controlul înregistrării operațiunilor economico-financiare ale întreprinderii;
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul contabilității;
- Abilității bune în utilizarea PC și cunoștințe avansate a softului specializat (1Cv 7,8 Excel, etc);
Calități:
- Corectitudine, seriozitate în relațiile interpersonale de serviciu;
- Spirit analitic, atenție la detalii, acuratețe și transparență;
- Responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă;
vă oferim:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant (mărimea căruia va depinde de rezultatele interviului pe care îl veți susține);
- Pachet social integral;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Loc de muncă într-o companie stabilă pe piață;
- Lucru într-o echipă profesionistă;
- Condiții bune de muncă;
- Participarea la evenimente corporate;
- Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos;
Asteptam CV-urile doritorilor de a aplica la functia data la adresa de email: dezvoltare.ungheni@gmail.com.
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul
joblist.md Descriere
- Orarul de lucru Full time
Limbi străine
Competențe
- Învățământul Superioare
- Experiență 3-5 ani
- Specializare Impozitare și dări de seamă
Date de contact
- Persoana de contact Ala
- Email dezvoltare.ungheni@gmail.com