Data actualizării: 29 nov. 2018, 16:35
Cerinţe faţă de candidat:
-studii superioare economice;
-experienţă într-un post similar sau experiență în atragerea finanţărilor/investițiilor în business;
-abilităţi de interacţiune şi comunicare, de a lucra independent şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși de timp;
-persoană proactivă, cu inițiativă, cu orientare spre îndeplinirea obiectivelor;
-exprimarea excelentă a ideilor proprii în scris și verbal;
-abilități de comunicare și sociabilitate;
-capacitate de analiză și sinteză.
Obiectivele postului:
-Elaborarea și implementarea strategiilor de atragere de fonduri;
-Identificarea de noi surse de fonduri, atragerea noilor finanțatori;
-Comunicarea externă în vederea atragerii de fonduri;
Noi oferim:
- Posibilitatea de a lucra intr-o companie stabila si dinamica;
- Regim de muncă 9.00-18.00 de luni pina vineri;
- Salariu competitiv si motivant;
- Creștere pe plan personal si profesional;
- Pachet social deplin (asigurare socială, medicală, achitarea impozitelor din partea Companiei)
Pentru a face parte din echipa noastră, expediati CV-ul Dvs la adresa de e-mail: hr@amigocredit.md
Telefon: 067 33 44 00 (Olga)
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul
joblist.md Descriere
- Orarul de lucru Full time
Limbi străine
Competențe
- Învățământul Superioare
- Experiență Până la 2 ani
- Specializare Investiții
Date de contact
- Persoana de contact Ольга
- Email hr@amigocredit.md