Sarcinile şi responsabilităţile postului:
- lucrul cu clienţii (preluarea şi predarea comenzilor, consultarea clienţilor telefonic şi faţă în faţă, preluarea şi prelucrarea comenzilor);
- lucrul cu traducătorii (plasarea comenzilor, controlul executării);
- lucrul cu documentele (xerocopiere, scanare, gestionarea circulaţiei documentelor în formă electronică);
- pregătirea documentelor pentru autentificare notarială;
- Experiență în birou de traduceri, minim 1 an.
Oferim:
- Salariu decent;
- Condiții de muncă decente;
Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteţi cv-urile cu fotografie, pe adresa de e-mail vlad_consult@mail.ru
Doar persoanele selectate, vor fi contactate !!!
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul
joblist.md Descriere
- Orarul de lucru Full time
Limbi străine
Competențe
- Învățământul Superioare
- Experiență Fără experiență
Date de contact
- Persoana de contact V
- Email vlad_consult@mail.ru