Operator suport tehnic

HR-starnet
19 июля 2019, 10:00
Предлагаю работу
3 854 (сегодня 8)
подписаться
пожаловаться
Obiectivul Postului: Obținerea indicilor maximi de satisfacție a clienților prin acordarea suportului tehnic și soluționarea în termeni cît mai restrînși a problemelor apărute în procesul de prestare a serviciilor oferite de către compania StarNet. Responsabilități: - Acordă clienților suportul și asistența tehnică necesară; - Identifică corect şi găseşte cele mai bune soluţii pentru client, oferind răspunsuri profesioniste; - Se implică activ în soluționarea problemelor tehnice semnalate de clienţi. Cerințe: - Studii în domeniul telecomunicațiilor; - Cunoștințe a rețelelor de calculatoare, tehnologii Wireless, xDSL, PON, DHCP, DNS, NAT; - Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă; - Experiență minimă în domeniul tehnic – constituie un avantaj; - Cursurile Cisco constituie un avantaj; - Abilități de comunicare eficientă și orientare către client; - Disponibilitatea la un program flexibil de muncă. Compania oferă un pachet salarial motivant și alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști și un mediu de lucru modern. Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul în atenția Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md, cu specificarea postului – Operator Suport Tehnic. Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu.
Вы можете отправить резюме на вакансию с сайта joblist.md

Описание

  • График работы Полный день
  • Страна Молдова

Знание языков

  • Румынский
  • Русский

Навыки и опыт

  • Образование Высшее
  • Стаж работы До 2-х лет
  • Специализация Оператор тех поддержки

Контактные данные

  • Контактное лицо Departamentului Resurse Umane
  • Email hr@starnet.md
Регион:
Молдова
, Кишинёв мун.
, Кишинёв
Контакты:
отправлено