Oferi produse bune, dar vânzările nu sunt pe atât de active pe cât ți-ai dori? Posibil că anunțul tău se pierde printre concurenți. Pentru a-l face mai vizibil și a crește numărul de vizualizări și, totodată, vânzările, îți vine în ajutor republicarea. Ce reprezintă acest instrument și cui îi va fi de folos?
Ai un produs bun, o descriere clară, un titlu atractiv, poze reușite și filtrele potrivite. La început, cumpărătorii răspund bine, dar apoi interesul lor dispare.
Motivul este că, pe măsură ce trece timpul, apar noi anunțuri, iar al tău coboară mai jos pe pagină. Sunt din ce în ce mai puține șanse ca un cumpărător să ajungă la anunțul tău, mai ales dacă există mulți concurenți în categoria respectivă.
O modalitate de a-ți menține anunțul mai sus pe pagină este republicarea manuală. Pentru a o folosi, nu este nevoie să setezi republicarea automată și să verifici dacă funcționează corect. Tu ești cel care decide când și de câte ori să-ți ridici ofertele.
Această opțiune este excelentă pentru categoriile cu multe produse. E simplu. Nu trebuie să te complici cu servicii de promovare sau să pierzi timpul cu setări. Toate procesele sunt controlate de tine. Cu un singur clic, anunțul tău revine în top.
Dacă observi că au apărut concurenți mai sus de anunțul tău, îți poți republica oferta.
Poți să urmărești publicațiile ca să te asiguri că anunțul tău nu părăsește prima pagină.
O altă posibilitate de planificare a publicațiilor este utilizarea instrumentelor de analiză. Pentru a face acest lucru este nevoie:
Să te autentifici pe contul tău de afaceri;
Să selectezi Analiză;
Să selectezi apoi – Ora fluxului de trafic al categoriei;
Statisticile de aici iau în considerare doar utilizatorii unici și oferă informații despre popularitatea secțiunilor în funcție de oră;
Să stabilești când se află pe site numărul maxim de clienți potențiali și să publici anunțul în acel moment.
Află mai multe despre acest serviciu. Ridică anunțurile mai sus pe pagină, stai în top și crește vizionările și vânzările.
Încearcă!