Specificația API SP este însoțită de cerințe mai stricte pentru proprietățile uleiurilor în comparație cu API SN și este axată pe păstrarea resurselor motoarelor și extinderea duratei de viață a acestora, precum și pe economia de combustibil Protecție împotriva aprinderii necontrolate premature a amestecului aer-combustibil (aprindere rapidă cu viteză redusă sau LSPI);
Protecție împotriva uzurii lanțului de distribuție: Protecție împotriva depunerilor la temperaturi ridicate pe piston; Protecție împotriva depunerilor de temperatură ridicată în turbocompresor;
Cerințe mai mari pentru cantitatea de nămol și lac format din ulei; Eficiență îmbunătățită a combustibilului în comparație cu „linia de bază” Compatibilitate îmbunătățită cu sistemele de posttratare a gazelor de eșapament;
Noua clasă ILSAC GF6 încorporează aceste îmbunătățiri de protecție LSPI și adaugă îmbunătățirile necesare pentru cele mai noi motoare: economie de combustibil și economie de combustibil, conservare a duratei de viață a motorului, protecție la uzură.
Volum : 4 lit
Specification/ recommendations
API SP, ILSAC GF-6A, GM dexos1 Gen 2,
Ford WSS-M2C961, Chrysler MS-6395,
Daihatsu, Honda, Kia, Isuzu, Lexus,
Mazda, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota