Filtru de particule eliminarea soft si fizic

Filtru de particule eliminarea soft si fizic foto 1
Filtru de particule eliminarea soft si fizic foto 2
Filtru de particule eliminarea soft si fizic foto 3
Filtru de particule eliminarea soft si fizic foto 4
GARANTIE pe tot termenul de exploatare a automobilui Filtrele de particule infundate, neregenerabile creeaza probleme mari la motoarele diesel echipate cu asftel de dispozitive, ca de exemplu: - pierdere de putere prin post injectie; – masina nu mai porneste si are martori aprinsi in bord – distrugerea motorului prin rulaj frecvent avand postinjectie; – distrugere turbina prin imposibilitatea evacuarii gazelor – erori pe bord, martori/becuri aprinse, regim de avarie – limitare turatii maxim 3000 rpm si viteza maxima redusa – fum negru datorita regenerarii continue si consum crescut carburant. – costuri enorme pentru inlocuirea filtrului DPF/FAP (1000-2500 euro) care si acesta la o anumita perioada va trebui schimbat din nou datorita uzurii motorului si a anexelor dar si costuri suplimentare pentru achizitionarea aditivului Eolys si a kit-ului de refill. – bani si timp pierdut cu alte solutii inventate precum solutii de curatare minune, regenerari fortate, spalari, ardere. GARANTIE pe tot termenul de exploatare a automobilui Singura solutie testata si 100% functionala pentru rezolvarea problemelor de mai sus este anularea (eliminarea) filtrului de particule din SOFT (calculator masina) si FIZICA (eliminarea/inlaturarea sau spargerea lui). In urma acesteia nu vor mai exista nici un fel de probleme cu privire la acel filtru de particule pe parcursul vietii automobilului. Nu este recomandata operatiunea de eliminare din soft fara cea de eliminare fizica sau viceversa. Pentru o functionare corespunzatoare este necesar a se efectua ambele operatiuni simultan. ATENTIE: FILTRUL DE PARTICULE NU INFLUENTEAZA CANTITATEA DE NOXE ! CATALIZATORUL SE OCUPA DE NOXE SI ACESTA RAMANE PE MASINA IN URMA ELIMINARII FILTRULUI. ATENTIE !!! NU VA LASATI PACALITI !!! FILTRUL DE PARTICULE (FAP/DPF) NU SE POATE SPALA/CURATA !!!

Service

  • Autoturisme
  • Microbuze
  • Autobuze
  • Camioane
  • Motocultoare
  • Mașini speciale
  • Mașini agricole

Reparații

  • Motoare
  • Echipamente electrice
  • Caroserii, cadre, interior
  • Șasiuri
  • Sisteme de transmisie
  • Sisteme de control
  • Sisteme de securitate
  • Sisteme de alarmă
  • Vopsire
  • Servicii de tinichigerie
  • Aparate de aer condiționat
  • Detailing
  • Geamuri auto și elemente optice

Subcategorie

trimisă