GARANTIE pe tot termenul de exploatare a automobilui
Filtrele de particule infundate, neregenerabile creeaza probleme mari la motoarele diesel echipate cu asftel de dispozitive, ca de exemplu:
- pierdere de putere prin post injectie;
– masina nu mai porneste si are martori aprinsi in bord
– distrugerea motorului prin rulaj frecvent avand postinjectie;
– distrugere turbina prin imposibilitatea evacuarii gazelor
– erori pe bord, martori/becuri aprinse, regim de avarie
– limitare turatii maxim 3000 rpm si viteza maxima redusa
– fum negru datorita regenerarii continue si consum crescut carburant.
– costuri enorme pentru inlocuirea filtrului DPF/FAP (1000-2500 euro) care si acesta la o anumita perioada va trebui schimbat din nou datorita uzurii motorului si a anexelor dar si costuri suplimentare pentru achizitionarea aditivului Eolys si a kit-ului de refill.
– bani si timp pierdut cu alte solutii inventate precum solutii de curatare minune, regenerari fortate, spalari, ardere.
GARANTIE pe tot termenul de expl