Сервис сравнения цен
Cum puteţi achita marfa?

Preţul produsului este achitat de către cumpărător în timpul primirii mărfii. Mijloacele de plată depind de vânzător. Poate fi vorba despre plata în numerar sau prin virament, transferarea banilor pe cont sau creditare. Puteţi preciza aceste informaţii la numărul de telefon, apăsând butonul „arată datele de contact”.

Cum să procedezi dacă după livrare s-a constatat că marfa nu se potriveşte?

Vă propunem un sortiment bogat de produse şi ne străduim să oferim cât mai multe detalii despre fiecare în parte. Fotografiile produselor coincid cu ceea ce vedeţi în timpul livrării. Dacă consideraţi insuficiente informaţiile de pe site, atunci precizaţi detaliile la operatorul magazinului. În cazul în care veţi primi marfa, care nu corespunde cu ceea ce aţi văzut pe site şi operatorul nu v-a prevenit despre aceasta, puteţi renunţa la produs, fără a plăti pentru livrare. Aici vă puteţi familiariza cu legea cu privire la drepturile consumatorului.

Cum este efectuată livrarea?

Condiţiile de livrare a mărfii depind de magazinul în care faceţi cumpărăturile. De aceea, răspunsul la această întrebare îl puteţi afla de la operatorul magazinului. Datele de contact le puteţi găsi pe fiecare pagină a mărfii sub butonul „arată datele de contact”.

Cum vă puteţi adresa pentru deservirea conform garanţiei?

Dacă apare un caz de garanţie, atunci trebuie să luaţi legătura cu centrul de deservire sau cu magazinul, de la care aţi procurat produsul. Datele de contact le puteţi găsi în certificatul de garanţie.

Pot să am încredere în vânzător?

Toţi vânzători de pe Market-place sunt verificaţi minuţios şi sunt persoane juridice. Noi colaborăm doar cu companii verificate, cu reputaţie bună pe piaţa vânzărilor.