999 Logo
Moldova
× Închide
  • Moldova
  • Transnistria
  • Chișinău mun.
  • Bălți mun.
  • Tiraspol mun.

astăzi 0 anunţuri

Booster

Ce este Booster?

Booster este un serviciu care vă va ajuta să promovați anunțul Dvs. pe 999.md într-un mod discret și corect, afișând-ul pe site așa încât să nimerească în câmpul vizual al potențialilor cumpărători.

Cum funcționează Booster?

Booster lansează o campanie publicitară și rezervă în portofelul dvs. suma pe care ați alocat-o pentru promovare. Bugetul se cheltuie doar atunci când cineva face clic pe anunțul dvs., adică plătiți doar pentru utilizatorii cu adevărat interesați. După ce întregul „Buget zilnic” a fost epuizat, serviciul trece la starea „Buget zilnic epuizat”. Dacă „Bugetul zilnic” nu este epuizat în cursul zilei, soldul bugetului zilnic este returnat portofelului. Puteți opri oricând promovarea cu Booster, iar toți banii nefolosiți vor fi returnați în contul dvs. În ziua următoare, suma egală cu bugetul zilnic este retrasă din portofel din nou, iar booster-ul începe să funcționeze din nou. În fiecare zi, suma egală cu bugetul zilnic este retrasă din portofel la aceeași oră. Acest moment corespunde momentului de activare/editare a serviciului Booster.

Care este avantajul serviciului Booster?

Serviciul Booster vă oferă nu doar promovarea anunțului, ci și un rezultat concret. Principala comoditate și avantajul acestui serviciu constă în faptul că plătiți doar pentru clicuri reale, adică pentru utilizatorii interesați.

Cum arată publicitatea Booster?

După lansarea promovării cu Booster, anunțul Dvs. va nimeri în secțiunile speciale. Fiecare anunț promovat este marcat cu tagul special „Booster”. Anunțurile sunt afișate:


1. Recomandările de pe prima pagină 
2. Infinite scroll în fluxul principal 
3. Infinite scroll pe paginile de categorie
4. La începutul paginilor din subcategorie
5. La sfârșitul paginilor din subcategorie
6. Lista de anunțuri în subcategorie
7. Recomandate pe pagina anunțului 
8. Pe pagina de căutare generală (sus)
9. Pe pagina de căutare generală (jos)
10. În lista de rezultate pe pagina de căutare generală 
11. În topul paginii de căutare pe categorie
12. În partea inferioară a paginii de căutare pe categorie
13. În lista de rezultate pe pagina de căutare pe categorie
14. Placement pe harta interactivă în categoria „Imobiliare – Apartamente și camere”



Cât costă serviciul?

1.Limita minimă zilnică

Limita minimă a bugetului publicitar este de:

  • 10 lei pe zi pentru toate categoriile, cu excepția categoriei "Matrimoniale".
  • 50 lei pe zi pentru categoria "Matrimoniale".

2. Costul minim pe clic

Costul minim pe clic variază în funcție de categorie și subcategorie.

2.1. Categoria „Imobiliare”
  • Costul minim pe clic: 1 leu
2.2. Categoria „Construcții și reparații”
  • Costul minim pe clic: 1 leu
    • Subcategoria: Tehnică de construcții
2.3. Categoria „Transport”
  • Costul minim pe clic: 1 leu
    • Subcategorii:
      • Autobuze și microbuze
      • Ambarcațiuni
      • Vehicule aeriene
      • Camioane
      • Autoturisme
      • Motociclete și ATV-uri
      • Automobile de epocă
      • Tehnică specializată
2.4. Categoria „Matrimoniale”
  • Costul minim pe clic: 2 lei
2.5. Alte categorii
  • În toate celelalte categorii și subcategorii, costul minim pe clic este de 0,60 lei.

Pot să modific campania de promovare deja lansată?

Puteți seta de sine stătător costul pe clic pe care sunteți dispus să îl plătiți. În setările booster-ului este disponibil un grafic care arată costurile minime, medii și maxime ale clicurilor în subcategoria respectivă. Cu cât costul pe clic stabilit de dvs. este mai mare față de valoarea medie, cu atât mai multe afișări va aloca algoritmul anunțului dvs.

Dacă anunțul promovat prin intermediul Booster nu va fi accesat de nimeni, cat timp va fi afișat pe site?

Anunțul promovat prin intermediul Booster este valabil 30 de zile din momentul publicării acestuia pe site. Imediat ce expiră termenul limită, anunțul va fi ascuns. Odată cu asta, va fi oprită și campania de promovare, dacă aceasta a fost lansată. Dacă Dvs. ați plasat un anunț și imediat ați lansat o campanie de promovare nelimitată cu ajutorul Booster, iar anunțul Dvs. din anumite motive nu este accesat de utilizatori, după 30 de zile campania de promovare este oprită, iar banii rămași sunt vor fi redirecționați în contul Dvs. 



Poate serviciul Booster să afișeze anunțurile doar utilizatorilor dintr-o anumită regiune a țării?

Această posibilitate va apărea pe parcurs. Momentan Booster funcționează pentru întreaga țară, fără divizare pe regiuni.



Cum sunt retrași banii pentru campania de promovare Booster?

Booster este achitat din resursele pe care le aveți pe contul 999. Înainte de a lansa promovarea, Dvs. alegeți suma pe care doriți să o folosiți pentru Booster și care ulterior va fi extrasă din contul personal. În timpul campaniei de promovare a anunțului, veți avea acces la rezultatele înregistrate și veți putea vizualiza bugetul rămas. De asemenea, aveți posibilitate să adăugați bani la bugetul stabilit pentru promovare, dar și să opriți în orice moment promovarea anunțului, banii rămași fiind redirecționați în contul Dvs. Dacă nu aveți suficienți bani în portofel, serviciul este anulat, statutul fiind: „Booster-ul este suspendat. Nu aveți suficienți bani în cont”.



În cazul în care campania de promovare s-a încheiat, iar suma stabilită nu a fost consumată în totalitate, pot fi banii transferați înapoi în cont?

În cazul în care promovarea BOOSTER s-a încheiat, dar suma stabilită nu a fost consumată în totalitate, banii rămași vor fi automat transferați înapoi în contul Dvs. 

De asemenea, Dvs. aveți posibilitatea să transferați banii înapoi în cont în orice moment, pentru asta fiind nevoie să opriți serviciul Booster.

De ce este nevoie de limita de zi?

Activând serviciul Booster, trebuie să indicați perioada de promovare a anunțului.

Caseta  „limită de zi” vă va ajuta să stabiliți un număr limită de vizualizări pe care doriți să le înregistreze anunțul Dvs. timp de o zi. Opțiunea este necesară în cazul în care vă doriți ca anunțul să înregistreze vizualizări pe întreaga perioadă de promovare stabilită, iar bugetul să fie distribuit uniform pentru fiecare zi. 


Anunțurile Booster sunt moderate?

Toate anunțurile, inclusiv cele promovate prin Booster, sunt moderate post-factum. Mai exact, dacă ați plasat un anunț, ați lansat promovarea Booster și ați primit o notificare precum că anunțul a fost blocat de către moderator, înseamnă că acesta nu corespunde cerințelor de moderare. 


Utilizatorii sunt responsabili pentru conținutul fiecărui anunț promovat prin intermediul serviciului Booster. Ca urmare, pe site-ul 999.md, pot fi promovate prin intermediul serviciului Booster doar anunțurile cu conținut legal, particular, relevant și concis. 999.md va restricționa anunțurile, inclusiv pe cele promovate prin Booster, care nu oferă conținut de valoare altor utilizatori, precum și cele care contravin Regulilor de plasare a anunțurilor pe 999.md - https://999.md/info/rules. Pe site sunt strict interzise toate metodele de generare artificială a click-urilor şi a afişărilor, orice acte de concurență neloială, inclusiv serviciile unor terţe părţi, cum ar fi plata pentru click, plată pentru navigare, navigarea automată şi programele de schimb de clickuri. De asemenea, vă recomandăm să nu utilizaţi instrumentele sau serviciile terţelor părţi pentru creşterea traficului pe site, sau pentru generare artificială a click-urilor,  întrucât şi acestea pot duce la activităţi nevalide şi la dezactivarea/blocarea contului dvs. 


 Iată câteva exemple de click-uri pe care 999.md le poate considera nevalide:

- click-urile manuale sau prin instrumente automate, roboţi sau alte programe software înşelătoare, efectuate pentru a spori costurile publicitare ale altui utilizator care folosește serviciul Booster;

- click-urile în plus,  precum al doilea click dintr-un dublu clic.


Fiecare click pe un anunț promovat prin Booster este examinat de sistemul nostru care poate să identifice click-urile şi afişările nevalide şi să identifice utilizatorul care folosește serviciul cu rea-credință. 999.md are dreptul de a șterge orice anunț sau de a bloca conturile utilizatorilor în cazul în care anunțul/profilul/activitatea utilizatorului afectează în mod negativ reputația 999.md, contravin Regulilor de plasare a anunțurilor pe 999.md sau sunt în orice alt fel dăunătoare pentru 999.md.


Ce se va întâmpla dacă anunțul meu Booster va fi blocat de moderatori?

În momentul în care anunțul Dvs. promovat prin Booster este blocat de către moderatori, serviciul de promovare se oprește. Setările pentru fiecare ofertă Booster se vor salva, iar imediat ce veți corecta neclaritățile din cauza cărora moderatorii au blocat anunțul, veți putea lansa din nou promovarea Booster, cu excepția cazului în care anunțul/profilul/activitatea Dvs. afectează în mod negativ reputația 999.md, contravine Regulilor de plasare a anunțurilor pe 999.md sau este în orice alt fel dăunător pentru 999.md. 


Anunțul a expirat, însă bugetul stabilit pentru promovare nu a fost consumat în totalitate. Unde se duc banii rămași?

Banii care nu au fost utilizați în perioada activă a promovării Booster vor reveni în contul Dvs.

În cazul în care, din anumite motive, campania de promovare se oprește, banii sunt redirecționați în contul Dvs.



Statistica Booster

În secțiunea ”Cabinetul personal” există butonul ”Statistica”. Aici veți găsi rezultatele pe care le-a înregistrat anunțul Dvs. 

Odată ce ați lansat promovarea Booster, statistica va fi divizată în două blocuri:
- plasare obișnuită -  veți putea în continuare să analizați statistica anunțurilor pe care le-ați plasat obișnuit, precum și reacția utilizatorilor;
- plasarea Booster - după lansarea Booster veți putea urmări statistica anunțului înregistrată în urma campaniei de promovare. 

Acești indicatori nu se referă la plasarea obișnuită a anunțurilor. Statistica plasării Booster vă va arăta rezultatele plasării anunțului DOAR în blocul Booster (în partea de jos a paginii 999.md).




Statistica anunțului vă oferă următoarele date:

Buget - bugetul rămas pentru campania Dvs. de promovare Booster.

Cheltuit azi - suma cheltuită din bugetul Dvs. de promovare pentru ziua de azi. Acest indicator se calculează în felul următor - numărul click-urilor înregistrate înmulțit la preț (de la 60 de bani sau de la 1 leu).

Cheltuit în total - suma consumată de serviciul Booster pentru întreaga perioadă din momentul lansării.


În afară de asta, în statistică sunt trei blocuri care afișează dinamica și calitatea promovării Dvs. Booster:

* Afișări în bloc - numărul total de afișări în blocul Booster;

* Click-uri - numărul de utilizatori care au trecut pe pagina anunțului Dvs. din blocul Booster. Anume pentru acest indicator plătiți.

* CTR - indicatorul accesării anunțului Dvs. în procente, în raport cu numărul de afișări. Cu cât este mai ridicat acest indicator, cu atât rezultatul campaniei Booster este mai bun.

De fapt, indicatorul CTR este raportul dintre click-urile pe anunț și numărul total de afișări (click-urile, împărțite la afișările din bloc).

Acești indicatori nu se referă la plasarea obișnuită a anunțurilor. Statistica plasării Booster vă va arăta rezultatele plasării anunțului DOAR în blocul Booster (în partea de jos a paginii 999.md).


Dacă anunțul meu este ascuns, ce se întâmplă cu Booster-ul?

Atunci când ascundeți acel anunț, Booster este pus pe “stop”.

Banii planificați pentru viitoarea promovare vor fi returnați în cont într-o zi, la ora la care au fost retrași.


Dacă inițial ați configurat Booster pentru o anumită perioadă (de exemplu, pentru 7 zile) și în acest timp nu ați activat anunțul ascuns, atunci promovarea se va opri în ziua programată. În acest caz, când veți reactiva anunțul, va trebui să reporniți Booster.


Dacă data de expirare pentru Booster a fost nelimitată, atunci de îndată ce veți reactiva anunțul ascuns, promovarea va începe imediat și va avea aceleași setări.

Cum va funcționa Booster-ul, dacă pe parcursul zilei a fost cheltuit tot bugetul?

Serviciul este suspendat, se afișează starea „Bugetul zilnic este epuizat”. În ziua următoare, suma egală cu bugetul zilnic este retrasă din nou și serviciul continuă să funcționeze. Serviciul va funcționa pentru întreaga perioadă specificată, dacă există suficienți bani în portofelul dvs. pentru a retrage bani pentru Bugetul zilnic. După expirarea perioadei, serviciul se oprește și se afișează starea „Serviciu expirat”.

Pentru care statut al anunțului puteți activa Booster-ul?

Booster-ul poate fi activat doar pentru anunțurile active. Pentru anunțurile cu statutul ascuns/în moderare/expirat/neplătit/blocat, serviciul Booster nu este disponibil.

Este posibilă editarea setărilor Booster la un anunț ascuns/expirat/blocat/moderat?

Statuturile menționate mai sus nu sunt anunțuri active, deci editarea nu este disponibilă pentru astfel de anunțuri. Pentru a edita setările, trebuie să faceți anunțul activ.

Ce se va întâmplă cu Booster-ul, după activarea unui pachet de promovare?

Dacă Booster-ul a fost activat pentru un anunț, acesta se va opri după achiziționarea unui pachet de promovare. Nu este posibilă activarea/editarea serviciului pe durata pachetului de promovare.

Dacă Booster-ul nu a fost inclus înainte de activarea pachetului de promovare, serviciul devine inactiv (pictograma Booster este blurată)



Cum funcționează „Booster multi-action”

Booster-ul poate fi activat prin intermediul „Booster multi-action” din „Cabinetul personal”, prin bifarea mai multor anunțuri și făcând clic pe pictograma „Booster multi-action”. Acest serviciu vă permite să activați Booster pentru mai multe anunțuri cu aceleași setări. De asemenea, este posibil să editați setările Booster și să dezactivați serviciul.

Dacă activați „Booster multi-action” pentru un anunț care a avut anterior serviciul Booster activat, campania publicitară anterioară este dezactivată, iar dacă a existat un sold în bugetul zilnic, acesta este returnat în portofel. Serviciul Booster suplimentar funcționează cu noi setări.



Cum pot lansa Booster?

Pentru utilizatorii cu abonamentul Basic, serviciul este inclus în Pachetele de promovare. Pentru a putea configura manual serviciul, conectați unul dintre abonamentele Business: PRO sau Premium.