999 Logo
Moldova
× Închide
  • Moldova
  • Transnistria
  • Chișinău mun.
  • Bălți mun.
  • Tiraspol mun.

astăzi 0 anunţuri

Instrumente pentru experții în vânzări: ”Etichete”. Ghid de utilizare

20 Feb 12:46681

Scoateți în evidență anunțurile și înregistrați mai multe vânzări! Utilizați serviciul de promovare ”Etichete” pentru ca potențialii cumpărători să poată vedea principalele avantaje ale produselor/serviciilor dvs. chiar înainte de a deschide anunțul. 


Pentru ce sunt Etichetele?

Acest serviciu de promovare constă din aplicarea unei etichete colorate peste anunț. Aceste etichete conțin mesaje scurte care oferă mai multe informații despre produs/serviciu, lucru care îi determină pe utilizatori să acceseze anunțul.

Dacă există în lista principală există mai multe anunțuri asemănătoare, un anunț care va conține etichetă va atrage mai multă atenție. 

De ce funcționează? 

În primul rând, etichetele colorate fac ca anunțul să iasă în evidență și să atragă mai multă atenție.

În al doilea rând, un potențial cumpărător este atras de mesajele de pe etichete - „Preț convenabil”, „Negociabil” etc. 

În al treilea rând, cu ajutorul etichetelor, numărul de vizualizări calitative crește, deoarece cumpărătorul este mai predispus să deschidă un anunț care se potrivește cu necesitățile sale, de exemplu:  „Livrare” sau „Nou”. 

În al patrulea rând, serviciul ”Etichete” este folosit de puțini utilizatori, ceea ce înseamnă că anunțurile dvs. cu siguranță vor ieși în evidență în detrimentul concurenților. 

Cum să folosiți Etichetele?

În primul rând, alegeți etichetele care se potrivesc cel mai bine pentru anunțurile dvs., așa încât utilizatorii să afle cele mai importante detalii despre produs/serviciu chiar înainte de a deschide anunțul: 

  • „Urgent” - pentru a arăta că doriți să vindeți produsul mai repede și că prețul produsului poate fi unul foarte convenabil;

  • ”Nou” - pentru a accentua faptul că produsul nu a fost utilizat înainte;

  • „Preț convenabil” - dacă prețul dvs. este mai bun decât la alți vânzători;

  • ”Negociabil” - dacă sunteți gata să mai cedați din preț;

  • ”Livrare” - dacă oferiți livrare. 

Pentru anunțurile din anumite categorii, există etichete speciale. De asemenea, cu ocazia anumitor sărbători/evenimente, sunt lansate periodic etichete tematice. Etichetele sunt niște instrumente de promovare eficiente, de aceea, fiți pe fază! 

Cum să activați Etichetele? 

Serviciul Etichete poate fi activat din Cabinetul personal sau din setările de pe pagina de anunțuri. Selectați anunțul pe care doriți să-l evidențiați și selectați o perioadă de utilizare 1, 3 sau 7 zile. Etichetele costă 1 leu pe zi.

Accesați contul personal pentru a configura etichete.