Cum să scrii un anunț pentru a vinde mașina

27 сен 2022
544


Acum, în categoria „Transport ” și subcategoria “Autoturisme” de pe pe 999, există peste 47 de mii de anunțuri. Aproximativ 62 % dintre aceștia sunt de la persoane fizice, iar 38% sunt de la dealeri.

S-ar părea că mașinile pe 999 se vând ca pâinea caldă , dar totuși cineva își vinde armăsarul cât ai pune mașina în drive, dar cuiva nu-i reușește. 

 În acest articol vă prezentăm câteva recomandări care vă vor ajuta să vă sporiți vânzările.


Adaugă o descriere clară

Spre deosebire de majoritatea site-urilor specializate de vânzare de mașini, pe 999, poți adăuga o descriere de până la 2 000 de caractere, iar dacă vrei să adaugi mai multă informație, activează tariful Pro sau Premium și adaugă până la 20.000 de caractere. 

Completați cu atenție fiecare câmp pentru că titlul anunțului este generat din informația pe care o adăugați – modelul + marca mașinii.

În descrierea anunțului vă recomandăm să răspundeți la cele mai frecvente întrebări.

Încercați să vă pune-ți în pielea potențialului cumpărător – ce ați vrea să știți despre mașină pentru a fi sigur că o veți cumpăra? Răspundeți la aceste întrebări. Puneți accent pe detaliile pe care dvs, ca proprietar, le cunoașteți cel mai bine - vorbiți despre ceea ce va face viața viitorul proprietar mai ușoară)


 

O greșeală comună pe care vânzătorii o fac este să scrie o descriere scurtă în anunț. De exemplu: „Mașina în stare bună. Sunați, voi răspunde la toate întrebările la telefon.


Adăugați minim 10 poze

Pozele sunt cele care vând! Cumpărătorii doresc să înțeleagă și cunoască cât mai multe din anunțul dumneavoastră - acest lucru se aplică nu numai descrierea mașinii, ci și fotografiilor.

În primul rând, ar trebui să adăugați cât mai multe poze calitative – de la 10. Apropo, pe 999 este posibil să atașați 10 poze la un anunț și 20 dacă aveți tariful Pro sau Premium.

În al doilea rând, fotografiile ar trebui să fie variate. Prezentați mașina din unghiuri diferite. Adăugați câteva fotografii din interiorul mașinii: bord, volan, scaune. Acest lucru va permite cumpărătorilor să-și facă o idee mai bună despre starea și configurația mașinii.

Pozele bune sunt atunci când sunt făcute la lumina zilei și mașina este curată și spălată. Țineți minte – pozele pot fi cartea de vizită a vânzătorului, adică a dumneavoastră.

Mai mult, puteți adăuga un video, care-l va ajuta pe cumpărător să înțeleagă mai bine ce reprezintă mașina.

Pentru a adăuga un video, trebuie să adăugați un link către video. Vă recomandăm să adăugați recenzii video pe youtube, iar apoi înserați link-ul în câmpul necesar.


De exemplu dacă cumpărătorul se află în alt oraș sau în altă țară, va putea să ia mai repede o decizie, dacă va fi convins că mașina îi este pe plac după ce a văzut atât poze cât și video, iar bariera geografică nu va mai exista.


Adăugați “cireșica” de pe tort în anunț 

Există mai multe modalități pentru a face anunțul atrăgător. 

Utilizatorii tarifului Premium sunt privilegiați în acest sens. Atunci când se adaugă un anunț și sunt completate toate câmpurile necesare, se generează automat niște etichete, care ajută utilizatorul să se evidențieze din prima.

Respectiv, atunci când potențialul cumpărător caută o anumită marcă de mașină cu niște specificații de care este interesat, el poate vedea în previzualizarea anunțului: 


  • Tipul combustibilului

  • Cutia de viteze

  • Tipul de tracțiune

  • Dacă poate fi achitat în rate și care este Prima Rată


Dacă încă nu beneficiați de aceste avantaje, puteți activa tariful Premium, aici.

Practica arată că aceste anunțuri sunt accesate mai des decât cele care nu au etichete.

Puteți spori șansele de vânzare și cu etichetele de bază care sunt disponibile în categoria transport:

  • Nou
  • Preț avantajos
  • Urgent
  • Livrare
  • Negociabil

Cum mai poți să creezi o experiență plăcută potențialului tău client?

 Cui nu-i plac cadourile? Mașina este o achiziție importantă, dar atunci când mai primești ceva gratuit, parcă ești mai atras de ofertă. De exemplu, dacă oferiți cadou cauciucuri și jante sezoniere, asigurați-vă că menționați acest lucru în descriere.

O altă opțiune: ați efectuat recent testarea tehnică, ați schimbat uleiul, ceea ce înseamnă că cumpărătorul nu va trebui să se gândească la asta în următorii 10 mii de km. Acesta este un bonus frumos care va fi un alt plus în favoarea dvs. - nu uitați să-l menționați și pe el.

 Ar mai fi ceva?

Cum să nu? Opțiunile care te ajută să te promovezi și să ieși în evidență sau mai bine zis serviciile de promovare.

De exemplu, Booster este un serviciu care vă poate ajuta să promovați anunțul Dvs. pe 999.md prin afișarea acestuia în anumite secțiuni ale site-ului, așa încât să nimerească în câmpul vizual al persoanelor interesate.

  Fă un combo: Adaugă booster + Republicare Automată și o descriere detaliată și vezi care vor fi rezultatele.