Cum să înțelegeți corect datele statistice despre anunț

21 сен 2021
1 532

Fiecare anunț publicat pe 999.md înregistrează anumite rezultate în ceea ce privește impactul acestuia pentru utilizatori. Astfel, fie în cazul publicării obișnuite, fie în cazul activării serviciilor de promovare, utilizatorii au acces la anumite informații statistice pentru respectivul anunț. Datele statistice afișează rezultatele pentru o zi, pentru fiecare lună și pentru întreaga perioadă în care anunțul a fost activ/promovat.


Statistica fiecărui anunț o puteți vedea în Cabinetul personal în secțiunea „Anunțuri”:

Să aruncăm o privire și să clarificăm termenii pe care i-ați întâlnit sau ați putea să-i întâlniți atunci când analizați statisticile de pe 999.md: 

Vizualizări - de câte ori utilizatorii au văzut anunțul Dvs. în lista de anunțuri.

Afișări - numărul de vizionări pe care le-a înregistrat anunțul Dvs. fiind accesat din lista de anunțuri. 

Acoperire - numărul total de persoane care au văzut anunțul Dvs. în lista cu anunțuri.

Afișările și Acoperirea sunt adesea considerate ca fiind una și aceeași. Însă lucrurile stau cu totul altfel: o persoană vă poate vedea anunțul de 5 ori în lista de anunțuri. Așadar, de fiecare dată când utilizatorul va vedea anunțul în listă va fi înregistrată câte o afișare. Acoperirea reprezintă numărul de persoane care au văzut anunțul, indiferent de câte ori a fost văzut de fiecare. 

Recomandare: Pentru a crește numărul de vizualizări, afișări și, în consecință, a acoperi un număr cât mai mare de persoane care vor vedea anunțul, activați serviciile de promovare precum Booster, Auto-Republicator, astfel anunțul Dvs. va fi afișat mai des și va fi văzut de mai mulți potențiali cumpărători.  

Click-uri - numărul de click-uri reprezintă accesările anunțului Dvs. Cu alte cuvinte,  momentul în care un utilizator apasă pe anunțul dvs. și analizează pozele și descrierea acestuia.  

Recomandare: Pentru a crește numărul de click-uri, adăugați fotografii reușite, clare, de înaltă calitate. Un titlu bine structurat și corect vă poate ajuta, de asemenea, să înregistrați mai multe click-uri. (despre cum să creați corect un anunț atractiv pentru potențialii cumpărători, citiți articolul precedent)

CTR reprezintă valoarea care arată cât de des utilizatorii fac click pe anunțul Dvs. după ce l-au văzut în listă. Formula de calcul a acestei valori este numărul de click-uri pe anunț împărțit la numărul de afișări: click-uri ÷ afișări = CTR. De exemplu, pentru 5 click-uri și 100 de afișări, valoarea CTR este de 5%. Această valoare demonstrează eficiența și calitatea anunțului Dvs.

Recomandare: Pentru ca anunțul Dvs. să înregistreze o valoare CTR mai bună, puteți activa Auto-Republicator, sau Booster. De asemenea, asigurați-vă că fotografiile și titlul anunțului sunt alese corect.  

Bugetul reprezintă suma pe care o cheltuiți pentru anunț și se calculează în MDL.

Plasare obișnuită reprezintă rezultatele pe care le înregistrează anunțurile pentru care nu a fost activat niciun serviciu de promovare plătit, precum Booster sau Auto-Republicator.  

Analizând datele statistice, puteți vedea la ce oră și în ce zi anunțurile Dvs. înregistrează mai multe afișări și mai multe click-uri. În baza acestor informații, puteți spori eficiența anunțurilor astfel încât acestea să aibă rezultate mai bune.