Lifehack 999.md: Cum să gestionezi cât mai eficient anunțurile

29 апр 2021
1 022

La publicarea unui anunț pe 999.md, este foarte important să luați în calcul chiar și cele mai mici detalii. Astfel veți putea evita situațiile neplanificate și mai ales, cheltuielile în plus. Iată câteva sfaturi pentru a face anunțurile Dvs. de pe 999.md și mai eficiente:


1. Analizați categoria în care urmează să publicați anunțul

Înainte de a publica, vă recomandăm să analizați lista anunțurilor din categoria aleasă. Verificați care anunțuri sunt vizualizate mai des de către cumpărători. Încercați să vă dați seama ce anume face ca aceste anunțuri să fie mai atrăgătoare. 

Acordați atenție produselor sau serviciilor similare cu ale Dvs., deoarece tocmai cu acestea veți concura pentru atenția cumpărătorului.

Țineți cont de aceste informații atunci când creați un anunț, așa încât să fie cât mai atractiv pentru potențialii cumpărători. 

2. Aflați ora la care utilizatorii sunt mai activi în această a categorie

Dacă aveți activat tariful Pro sau Business, puteți beneficia de informațiile despre orele la care utilizatorii sunt cei mai activi în funcție de categorie.

Probabilitate de a vinde produsul sau serviciul crește atunci când anunțul este publicat la orele la care potențialii cumpărători navighează pe 999.md 

3.  Aflați orele la care este mai eficient să publicați anunțul 

Tariful Pro și tariful Business vă oferă, de asemenea, acces la un raport cu privire la orele la care sunt publicate anunțurile în funcție de categoria selectată. 

Publicarea anunțului la o oră mai puțin aglomerată va face ca acesta să nu se piardă printre alte zeci de oferte și să rămână pe primele pagini ale listei.

4. Alegeți oportunitățile de promovare în funcție de popularitatea categoriei

Un număr mare de anunțuri într-o categorie denotă faptul că această categorie este una foarte populară. Asta înseamnă că aici apar anunțuri noi în fiecare minut. Pentru ca anunțul Dvs. să rămână mereu în câmpul vizual al cumpărătorului, puteți utiliza cu încredere serviciul Auto republicator sau serviciul de promovare Booster. Cu cât categoria este mai populară, cu atât ar trebui să fie mai mare frecvența republicărilor automate. Iar pentru un rezultat și mai eficient, promovați anunțul prin intermediul serviciului Booster. 

5. Acordați atenție la aspectul anunțului Dvs.

Dacă timp de câteva zile de la publicarea anunțului nu ați primit niciun apel și niciun mesaj, acest lucru poate însemna că ceva nu este în regulă cu anunțul Dvs. Lipsa notificărilor despre adăugarea la favorite, de asemenea poate însemna că la completarea câmpurilor v-a scăpat vreun detaliu. Încercați să editați anunțul: adăugați fotografii noi, actualizați titlul și descrierea, comparați prețul cu cel al altor produse similare.

6. Nu vă fie frică să experimentați

Testați diferite titluri, descrieri, fotografii și combinații până găsiți formula potrivită pentru produsul Dvs.

7. Urmăriți statisticile anunțurilor

Tabelul cu statisticile vizualizărilor poate fi găsit pe pagina anunțului, în bara laterală.

Statisticile vă vor permite să evaluați rezultatele înregistrate de anunțul Dvs. și să calculați eficiența promovărilor plătite.

8. Analizați istoricul acțiunilor legate de anunț

Pe pagina anunțului veți găsi, de asemenea, un istoric al acțiunilor Dvs. cu acest anunț. Analizați pașii pe care i-ați urmat și fiți atenți la acțiunile care au condus la un anumit rezultat.

Pentru a vedea istoricul tuturor acțiunilor din contul dvs., accesați „Anunțuri” din contul Dvs. personal, apoi secțiunea „Istoric acțiuni”.