Noi oferim:
- Angajare stabilă într-un birou confortabil;
- Telefon de serviciu și acoperirea costurilor de comunicații;
- Ceai/cafea, fructe și gustări;
- Tichete de masă;
- Abonament multifuncțional pentru acces la săli de sport;
- Control medical anual suplimentar complex în cele mai bune clinici din RM;
- Decontarea transportului sau compensarea combustibilului (în cazul deținerii unui automobil personal);
- Lucru exclusiv cu software licențiat;
- Participarea acoperită de Angajator la cursuri de formare profesională, perfecționare, traininguri și instruiri.
Program de lucru: luni-vineri, de la 08:00 – 17:00 / 09:00 – 18:00.
Responsabilitățile dvs. vor include:
- Planificare strategică în domeniul managementului resurselor umane;
- Organizarea procesului de recrutare, retenție și concediere a personalului;
- Dezvoltarea și implementarea proceselor de colaborare între angajați;
- Dezvoltarea și implementarea unui sistem de evaluare a performanței angajaților;;
- Gestionarea documentației privind resursele umane în conformitate cu legislația RM;
- Elaborarea și menținerea rapoartelor interne.
Cerințele noastre de bază față de candidat:
- Cunoștințe solide de Microsoft Office (nivel minim mediu – Intermediate);
- Experiență de cel puțin 2 ani într-o funcție similară;
- Experiența în cadrul unei companii de construcții constituie un avantaj.
Calități personale ale candidatului:
- Punctualitate;
- Responsabilitate;
- Lipsa obiceiurilor nocive.
Dacă ați citit anunțul până la capăt și simțiți că doriți să lucrați cu noi:
- Trimiteți CV-ul dvs. la adresa
hr@kronos.md;
- Sunați sau scrieți-ne la 069842060 în intervalul 09:00-18:00, vom răspunde cu plăcere la întrebările dvs.
Competențe
- StudiiSuperioare
- Stagiul de lucru1-3 ani
Altele
- Loc de muncă direct de la angajator
Descriere
- Salariu20000 MDL
- Grafic de lucruCu normă întreagă
- Lucru de sezonNu
- Tip de angajareFull-time
Date de contact
- Persoană de contactNatalia
- Emailhr@kronos.md